دانلود اطلاعیه با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید؛ خواهشمند است برای اطلاع از مقررات آموزشی و آشنایی با جزییات فرایندهای مربوط به آیین‌نامه‌ها و دفترچه راهنمای فرایندهای آموزشی مندرج در حساب کاربری خود در سامانه گلستان مراجعه فرمایید. برخی نکات مهم به شرح ذیل عبارت‌اند از:   توجه: از در اختیار قرار دادن نام کاربری  و رمز عبور سامانه گلستان خود به دیگران جداً خودداری نمایید. در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقدام آموزشی لازم از سوی اداره آموزش به عمل خواهد آمد.    مسئولیت رعایت کلیه موارد آموزشی در مرحله انتخاب واحد و حذف‌­ و اضافه به عهده دانشجو است. در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اقدام آموزشی لازم از سوی اداره آموزش به عمل خواهد آمد. پیش از انتخاب واحد می­ توانید با استفاده از گزارش 212 دروس ارائه‌شده در نظام آموزشی خود را مشاهده و نسبت به برنامه ­ریزی دقیق در بازه انتخاب واحد اقدام نمایید. انتخاب واحد فقط از طریق پورتال و در تاریخ‌های اعلام‌شده صورت می‌گیرد. زمان ا نتخاب واحد دانشجویان میهمان از دانشگاه­ های دیگر دو روز آخر بازه زمانی مصوب است. در بازه زمانی حذف و اضافه (ترمیم) دانشجو می­تواند حداکثر 2 درس را حذف و اضافه نماید. اخذ درس با تلاقی امتحانی و تلاقی ساعت ارائه به‌هیچ‌وجه امکان­پذیر نیست .   دانشجویان دوره نوبت دوم لازم است قبل از شروع انتخاب واحد برای تسویه‌حساب و پرداخت علی ­الحساب شهریه نیمسال مذکور به صورت الکترونیک اقدام نمایند. دانشجویان در هر نیمسال تحصیلی مجاز به اخذ یک عنوان درس از گروه معارف اسلامی می‏ باشند. دانشجویان در حین تحصیل در دانشگاه بجنورد باید دروس را به لحاظ عنوان، محتوا و تعداد واحد مطابق با برنامه درسی مصوب رشته در بدو ورود به دانشگاه، انتخاب و بگذرانند و هرگونه تغییر برنامه درسی، معادل‌سازی و تطبیق دروس از سایر برنامه های درسی و رشته تحصیلی برای دانشجویان جاری ممنوع است.   به دلیل امکان تغییر در برنامه هفتگی و امتحانی            حذف یا ادغام گروه‌های تکمیل نشده،            ایجاد ظرفیت در گروه‌های درسی و تبدیل لیست انتظار به قطعی            لازم است اطلاعیه‎‌های آموزشی را مطالعه و پیگیری لازم را انجام دهید و در مرحله حذف و اضافه و پس از آن حتما دروس انتخابی خود را دقیقا کنترل نمایید و از نسخه نهایی دروس انتخابی(گزارش 78- در طول انتخاب واحد و حذف و اضافه و 423- پس  از پایان حذف و اضافه) پرینت تهیه نمایید. در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه عدم اطلاع از تلاقی برنامه هفتگی و امتحانی و یا حذف دروس به دلیل به حد نصاب نرسیدن به عهده دانشجو است.   دانشجویان متقاضی اخذ دروس پروژه، کارآموزی، سمینار و پایان‌نامه ملزم هستند با مراجعه به پیشخوان خدمت سامانه جامع آموزشی گلستان قسمت درخواست موضوع و اساتید فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی موضوع  یا کارآموزی درخواست خود را ثبت نمایند. اخذ درس در بازه زمانی انتخاب واحد در صورتی مقدور خواهد بود که فرایند مربوط تکمیل‌شده باشد.   دانشجویان دوره نوبت دوم لازم است قبل از شروع انتخاب واحد برای تسویه‌حساب و پرداخت علی ­الحساب شهریه نیمسال مذکور به صورت الکترونیک اقدام نمایند.      

دانلود اطلاعیه

با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید؛

خواهشمند است برای اطلاع از مقررات آموزشی و آشنایی با جزییات فرایندهای مربوط به آیین‌نامه‌ها و دفترچه راهنمای فرایندهای آموزشی مندرج در حساب کاربری خود در سامانه گلستان مراجعه فرمایید.

برخی نکات مهم به شرح ذیل عبارت‌اند از:

 

توجه: از در اختیار قرار دادن نام کاربری  و رمز عبور سامانه گلستان خود به دیگران جداً خودداری نمایید.

در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقدام آموزشی لازم از سوی اداره آموزش به عمل خواهد آمد.
 

  •  مسئولیت رعایت کلیه موارد آموزشی در مرحله انتخاب واحد و حذف‌­ و اضافه به عهده دانشجو است. در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اقدام آموزشی لازم از سوی اداره آموزش به عمل خواهد آمد.
  • پیش از انتخاب واحد می­ توانید با استفاده از گزارش 212 دروس ارائه‌شده در نظام آموزشی خود را مشاهده و نسبت به برنامه ­ریزی دقیق در بازه انتخاب واحد اقدام نمایید.
  • انتخاب واحد فقط از طریق پورتال و در تاریخ‌های اعلام‌شده صورت می‌گیرد. زمان انتخاب واحد دانشجویان میهمان از دانشگاه­ های دیگر دو روز آخر بازه زمانی مصوب است.
  • در بازه زمانی حذف و اضافه (ترمیم) دانشجو می­تواند حداکثر 2 درس را حذف و اضافه نماید.
  • اخذ درس با تلاقی امتحانی و تلاقی ساعت ارائه به‌هیچ‌وجه امکان­پذیر نیست.

 

  • دانشجویان دوره نوبت دوم لازم است قبل از شروع انتخاب واحد برای تسویه‌حساب و پرداخت علی ­الحساب شهریه نیمسال مذکور به صورت الکترونیک اقدام نمایند.
  • دانشجویان در هر نیمسال تحصیلی مجاز به اخذ یک عنوان درس از گروه معارف اسلامی می‏ باشند.
  • دانشجویان در حین تحصیل در دانشگاه بجنورد باید دروس را به لحاظ عنوان، محتوا و تعداد واحد مطابق با برنامه درسی مصوب رشته در بدو ورود به دانشگاه، انتخاب و بگذرانند و هرگونه تغییر برنامه درسی، معادل‌سازی و تطبیق دروس از سایر برنامه های درسی و رشته تحصیلی برای دانشجویان جاری ممنوع است.

 

  • به دلیل امکان تغییر در برنامه هفتگی و امتحانی

           حذف یا ادغام گروه‌های تکمیل نشده،

           ایجاد ظرفیت در گروه‌های درسی و تبدیل لیست انتظار به قطعی

           لازم است اطلاعیه‎‌های آموزشی را مطالعه و پیگیری لازم را انجام دهید و در مرحله حذف و اضافه و پس از آن حتما دروس انتخابی خود را دقیقا کنترل نمایید و از نسخه نهایی دروس انتخابی(گزارش 78- در طول انتخاب واحد و حذف و اضافه و 423- پس  از پایان حذف و اضافه) پرینت تهیه نمایید.

در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه عدم اطلاع از تلاقی برنامه هفتگی و امتحانی و یا حذف دروس به دلیل به حد نصاب نرسیدن به عهده دانشجو است.

 

  • دانشجویان متقاضی اخذ دروس پروژه، کارآموزی، سمینار و پایان‌نامه ملزم هستند با مراجعه به پیشخوان خدمت سامانه جامع آموزشی گلستان قسمت درخواست موضوع و اساتید فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی موضوع  یا کارآموزی درخواست خود را ثبت نمایند. اخذ درس در بازه زمانی انتخاب واحد در صورتی مقدور خواهد بود که فرایند مربوط تکمیل‌شده باشد.

 

  • دانشجویان دوره نوبت دوم لازم است قبل از شروع انتخاب واحد برای تسویه‌حساب و پرداخت علی ­الحساب شهریه نیمسال مذکور به صورت الکترونیک اقدام نمایند.

 

 

  •