اطلاعیه انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 98-97

اطلاعیه انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 98-97


دانلود اطلاعیه

با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید؛

خواهشمند است برای اطلاع از مقررات آموزشی و آشنایی با جزییات فرایندهای مربوط به آیین‌نامه‌ها و دفترچه راهنمای فرایندهای آموزشی مندرج در حساب کاربری خود در سامانه گلستان مراجعه فرمایید.

برخی نکات مهم به شرح ذیل عبارت‌اند از:

 

توجه: از در اختیار قرار دادن نام کاربری  و رمز عبور سامانه گلستان خود به دیگران جداً خودداری نمایید.

در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقدام آموزشی لازم از سوی اداره آموزش به عمل خواهد آمد.
 

  •  مسئولیت رعایت کلیه موارد آموزشی در مرحله انتخاب واحد و حذف‌­ و اضافه به عهده دانشجو است. در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اقدام آموزشی لازم از سوی اداره آموزش به عمل خواهد آمد.
  • پیش از انتخاب واحد می­ توانید با استفاده از گزارش 212 دروس ارائه‌شده در نظام آموزشی خود را مشاهده و نسبت به برنامه ­ریزی دقیق در بازه انتخاب واحد اقدام نمایید.
  • انتخاب واحد فقط از طریق پورتال و در تاریخ‌های اعلام‌شده صورت می‌گیرد. زمان انتخاب واحد دانشجویان میهمان از دانشگاه­ های دیگر دو روز آخر بازه زمانی مصوب است.
  • در بازه زمانی حذف و اضافه (ترمیم) دانشجو می­تواند حداکثر 2 درس را حذف و اضافه نماید.
  • اخذ درس با تلاقی امتحانی و تلاقی ساعت ارائه به‌هیچ‌وجه امکان­پذیر نیست.

 

  • دانشجویان دوره نوبت دوم لازم است قبل از شروع انتخاب واحد برای تسویه‌حساب و پرداخت علی ­الحساب شهریه نیمسال مذکور به صورت الکترونیک اقدام نمایند.
  • دانشجویان در هر نیمسال تحصیلی مجاز به اخذ یک عنوان درس از گروه معارف اسلامی می‏ باشند.
  • دانشجویان در حین تحصیل در دانشگاه بجنورد باید دروس را به لحاظ عنوان، محتوا و تعداد واحد مطابق با برنامه درسی مصوب رشته در بدو ورود به دانشگاه، انتخاب و بگذرانند و هرگونه تغییر برنامه درسی، معادل‌سازی و تطبیق دروس از سایر برنامه های درسی و رشته تحصیلی برای دانشجویان جاری ممنوع است.

 

  • به دلیل امکان تغییر در برنامه هفتگی و امتحانی

           حذف یا ادغام گروه‌های تکمیل نشده،

           ایجاد ظرفیت در گروه‌های درسی و تبدیل لیست انتظار به قطعی

           لازم است اطلاعیه‎‌های آموزشی را مطالعه و پیگیری لازم را انجام دهید و در مرحله حذف و اضافه و پس از آن حتما دروس انتخابی خود را دقیقا کنترل نمایید و از نسخه نهایی دروس انتخابی(گزارش 78- در طول انتخاب واحد و حذف و اضافه و 423- پس  از پایان حذف و اضافه) پرینت تهیه نمایید.

در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه عدم اطلاع از تلاقی برنامه هفتگی و امتحانی و یا حذف دروس به دلیل به حد نصاب نرسیدن به عهده دانشجو است.

 

  • دانشجویان متقاضی اخذ دروس پروژه، کارآموزی، سمینار و پایان‌نامه ملزم هستند با مراجعه به پیشخوان خدمت سامانه جامع آموزشی گلستان قسمت درخواست موضوع و اساتید فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی موضوع  یا کارآموزی درخواست خود را ثبت نمایند. اخذ درس در بازه زمانی انتخاب واحد در صورتی مقدور خواهد بود که فرایند مربوط تکمیل‌شده باشد.

 

  • دانشجویان دوره نوبت دوم لازم است قبل از شروع انتخاب واحد برای تسویه‌حساب و پرداخت علی ­الحساب شهریه نیمسال مذکور به صورت الکترونیک اقدام نمایند.

 

 

  •