Bojnord University
بستن

 

انتخاب واحد

12 تا 16بهمن

شروع کلاس‌ها

19 بهمن

ترمیم

26 تا 28 بهمن

اخذ درس مطالعه آزاد

(معرفی به استاد)

3 تا 14 اسفند 

حذف اضطراری

(درس یا ترم)

98/10/12 الی 99/03/09

ارزشیابی اساتید

02/27 تا 03/24

پایان کلاس‌

99/05/011

شروع دریافت کارت

ورود به جلسه امتحان

 

امتحانات

1399/05/02 تا 1399/05/15

راهنمای کار با سامانه آموزشی گلستان (قابل توجه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه) (کلیک کنید)

مجموعه اطلاعیه های انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 (کلیک کنید)

جلسات سمینار و دفاع از پایان‌نامه

دفاعیه کارشناسی ارشد، زهرا ایمانی پهلوانلو،...

موضوع:   مساله چند هدفه مکان یابی- مسیریابی ظرفیت دار با لجستیک سبز                         ...

دفاعیه کارشناسی ارشد، براتعلی برآبادی،...

موضوع:   اثر بخشی آموزش فرزند پروری مبتنی بر پذیرش وتعهد برسبک های فرزند پروری و شیوه های والدگری مادران کودکان با نیازهای ویژه.   زمان: دوشنبه ۲۸بهمن...

دفاعیه کارشناسی ارشد، زهرا بهروز ثانیدانشکده...

موضوع :  رابطه ی هیجان خواهی و نگرش به خیانت زناشویی اینترنتی با تعدیل کنندگی هوش هیجانی   زمان: دوشنبه 28بهمن ۱۳۹۸ ساعت 12:00 مکان: سالن...

دفاعیه کارشناسی ارشد، امیر پناهی نور، دانشکده...

موضوع:  ساخت و توسعه ی دستگاه ردیاب حرکات چشم مقرون به صرفه و آسان کاربرد برای تحقیقات در رشته ی زبانشناسی کاربردی   سه شنبه 8 بهمن ۱۳۹۸ ساعت...

دفاعیه کارشناسی ارشد، مرتضی عبداللهی، دانشکده...

موضوع:  تحلیل پایداری و انشعاب‌های همبعد یک و دو در یک مدل غیر خطی ایرفول (روش‌های تحلیلی و عددی)    شنبه 26 بهمن ۱۳۹۸ ساعت 17:30 سالن...

دفاعیه کارشناسی ارشد، فاطمه محمدی، دانشکده...

موضوع:  مطالعه یک مدل سرطان در افراد آلوده به HIV-1  با روش آنالیز هموتوپی   شنبه 26 بهمن ۱۳۹۸ ساعت 15:30 سالن سمینار دانشکده علوم...

 راهنمای پرداخت الکترونیک در سامانه جامع آموزشی گلستان

 
کلیه دانشجویان شهریه‌پرداز می‌بایست شهریه ثابت نیمسال را در موعد انتخاب واحد و شهریه متغیر را حداکثر تا 2 ماه پس از شروع کلاس‌ها پرداخت نمایند.
 

شهریه دوره نوبت دوم ورودی های مختلف

سایر شهریه‌ها

  شهریه دوره نوبت دوم ورودی های سال تحصیلی 93-92

  شهریه دوره نوبت دوم ورودی های سال تحصیلی 94-93

  شهریه دوره نوبت دوم ورودی های سال تحصیلی 95-94

  شهریه دوره نوبت دوم ورودی های سال تحصیلی 96-95

  شهریه دوره نوبت دوم ورودی های سال تحصیلی 97-96

  شهریه دوره نوبت دوم ورودی های سال تحصیلی 98-97

  شهریه دوره نوبت دوم ورودی های سال تحصیلی 99-98

 

بخشی از آیین نامه وظیفه عمومی :

سنوات معافیت تحصیلی:

کارشناسی 5 سال

کارشناسی ارشد 3 سال

دکتری حداقل 6 تا حداکثر 8 سال

در پایان مدت سنوات چنانچه دانشجو واحد باقیمانده دارد، می بایست پس از دریافت موافقت کمیسیون موارد خاص با تمدید سنوات و دریافت نامه به پلیس +10 مراجعه نماید.

 

نکات مهم:

1. چنانچه دانشجوی مشمول تصمیم به اخذ مدرک معادل (کاردانی) دارد، اگر در مدت مجاز کاردانی (پنج نیمسال) واجد شرایط باشد، می تواند در آزمون کارشناسی ناپیوسته همان سال شرکت کند، در غیر اینصورت به خدمت اعزام می شود.

2. چنانچه دانشجو مشمول تصمیم به انصراف داشته باشد، اگر در مدت مجاز تحصیل کارشناسی (5 سال) باشد مجوز شرکت در آزمون ها را دارد، در غیر این صورت به خدمت اعزام می گردد.

3. مهلت تمدید سنوات دانشجویان مشمول : دانشجویان مشمول خدمت سربازی، بعد از تاریخ پایان سنوات مجاز تحصیل (کارشناسی 5 سال و کارشناسی ارشد 3 سال)،  به مدت 3 ماه مهلت تمدید سنوات وظیفه عمومی دارند. درصورت عدم تمدید در مهلت مقرر، نامبرده محروم از تحصیل خواهد شد. لازم به ذکر است که مهلت مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد.(بخشنامه شماره 26/03/3/22)

 

مستندات:

برای تهیه کارت جدید، المثنی و یا تعویض کارت دانشجویی می‌توانید از این طریق پیشخوان خدمت سامانه جامع آموزشی گلستان اقدام نمایید.

کارت دانشجویی جدید: این کارت برای دانشجویان جدیدالورود، انتقالی و مهمان در بدو ورود به دانشگاه بجنورد صادر می گردد.

کارت دانشجویی المثنی: برای دانشجویانی که کارت دانشجویی خود را مفقود نموده ‏اند:

1. ثبت درخواست کارت المثنی ( سامانه گلستان > پیشخوان خدمت > کارت دانشجویی > درخواست جدید )
2. پرداخت هزینه مفقودی کارت ( سامانه گلستان > پیشخوان خدمت> کارت دانشجویی> پرداخت هزینه )
3. ثبت آگهی مفقودی کارت دانشجویی در یکی از روزنامه ها ( پیشنهاد میشود به دلیل هزینه مناسبتر، به روزنامه اتفاقیه مراجعه نمائید )
4. درج اسکن آگهی چاپ شده در روزنامه ( سامانه گلستان > پیشخوان خدمت > کارت دانشجویی > بارگذاری تصویر روزنامه )
5. تایید و ارسال درخواست ( سامانه گلستان > پیشخوان خدمت > کارت دانشجویی > گزینه تایید و ارسال)
 


تعویض کارت دانشجویی: برای زمانی که لاشه کارت دانشجویی شکسته یا مخدوش باشد، تغییر رشته و به روزرسانی عکس، می توان کارت جدید دریافت نمود:

1. ثبت درخواست تعویض کارت ( سامانه گلستان > پیشخوان خدمت > کارت دانشجویی > درخواست جدید )
2. پرداخت هزینه تعویض کارت ( سامانه گلستان > پیشخوان خدمت> کارت دانشجویی> پرداخت هزینه )
3. تایید و ارسال درخواست ( سامانه گلستان > پیشخوان خدمت > کارت دانشجویی > گزینه تایید و ارسال)
* توضیح: در صورت ثبت درخواست تعویض کارت، در زمان مراجعه جهت دریافت کارت جدید، کارت دانشجویی قبلی (مخدوش شده) را بهمراه داشته باشید.
 

راهنمای درخواست کارت دانشجویی- تغذیه

 

 

برای مشاهده پرسش‌های متداول در حوزه‌های مختلف امور آموزشی، اینجا را کلیک کنید.