نحوه رفع بروز مشکل(عدم نمایش منو، اختلال درآیکون های پیشخوان خدمت)

نحوه رفع بروز مشکل(عدم نمایش منو، اختلال درآیکون های پیشخوان خدمت)


در صورت بروز مشکل(عدم نمایش منو، اختلال درآیکون های پیشخوان خدمت) در کار با سامانه جامع آموزشی گلستان مطابق مراحل زیر اقدام فرمایید.
 
1-Internet explorer را باز کنید. از گوشه سمت بالا- راست منوی تنظیمات مرورگر را باز کنید. بر روی Internet Options کلیک کنید. در قسمت Browsing history بررویDelete … کلیک کنید. در پنجره باز شده temporary Internet file and website files را انتخاب و بر روی Delete کلیک کنید.
 
2-Internet explorer را باز کنید. از گوشه سمت بالا- راست منوی تنظیمات مرورگر را باز کنید. بر روی Internet Options کلیک کنید.  در تب Advanced بر روی Reset کلیک نمایید.
 
3- هنگام ورود به سیستم (در صفحه ورود نام عبور/ کلمه عبور) در لینک تنظیمات"غیر فعال کردن صفحات دیگر" را انتخاب نمایید.
 
قابل توجه کاربران سیستم اتوماسیون فرزین در صورت reset کردن تنظیمات Internet explorer احتمال بروز مشکل در کار با اتوماسیون وجود دارد. در صورت مشاهده مطابق راهنما تنظیمات را مجددا انجام دهید.