Bojnord University
بستن

کانال ارتباطی (پاسخگویی به سوالات ثبت‌نام و پذیرش)

پذیرفته شدگان محترم می‌توانند پس از مطالعه دقیق راهنمای ثبت نام در صورت وجود سوال و ابهام (اشکالات فنی سامانه، برنامه انتخاب واحد، زمان دقیق حضور، مدارک تحصیلی لازم، امور نظام وظیفه و معافیت تحصیلی، شهریه و...) از طرق زیر جهت رفع مشکل ارتباط برقرار نمایند:
  • شماره تلفن: 05832201079( آقای دکتر محمدی رازی مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی )
  • شماره تلفن: 05832201085 (آقای پریز کارشناس پذیرش و ثبت‌نام)
  • شماره تلفن: 05832201083( آقای وحدانی کارشناس خدمات آموزشی  )
  • شماره همراه آموزش: 09154753816 (ترجیحاً پیام)
  • ایمیل آموزش: edu@ub.ac.ir
  • کانال امورآموزش :ubeduc@
 
جهت اطلاع از شماره تماس سایر همکاران واحد آموزش به آدرس زیر در همین سایت مراجعه نمایید:
معرفی مدیریت ==> کارکنان مدیریت

اطلاعیه شروع کلاس­های نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰: دانشجویان نوورود پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی

 

شروع کلاس ها از شنبه مورخ ۱۳۹۹/12/02 به صورت غیرحضوری و در بستر سامانه آموزش مجازی، LMS و Adobe Connect انجام خواهد شد.

کلیه کلاس طبق برنامه هفتگی (متعاقبا اعلام خواهدشد) برگزار خواهد شد.

کلاس های آنلاین(با استفاده از سامانه Adobe Connect) وجلسات آفلاین (با استفاده از سامانه LMS) خواهد بود.

شایان ذکر است حضور دانشجو در کلیه کلاس ها الزامی است.

تمامی راهنمای مورد نیازبرای دانشجویان ورودی جدید  در این صفحه در قسمت اطلاعیه  قرار داده شده است.

نحوه ثبت­ نام دانشجویان ورودی جدید پذیرش صرفاً با سوابق آزمون سراسری سال 1399

 

ضمن تبریک به کلیه متقاضیان  پذیرفته شده در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سال 1399 به اطلاع می رساند ثبت نام به صورت غیر حضوری و با ارسال پستی مدارک تحصیلی صورت می گیرد. ثبت نام و پذیرش شامل دو مرحله می باشد:

 

  1. ثبت نام غیر حضوری از تاریخ ( 1399/10/27 لغایت 1399/11/16 )

در این مرحله دانشجو با استفاده از راهنمای ثبت نام غیر حضوری نسبت به تکمیل کلیه مراحل ثبت نام اقدام می نماید و در نهایت نسخه چاپی تکمیل ثبت نام خود را  به همراه فرم­های تعهد تحصیلی، ضمیمه مدارک ارسالی خواهد کرد.

 

  1. ارسال پستی مدارک ثبت نامی ( 1399/10/27 لغایت 1399/11/16 )

در این مرحله دانشجو بایستی مدارک تحصیلی خود را مطابق با لیست مدارک مورد نیاز ثبت­ نام فراهم کرده و با تکمیل فرم تعهد ارسال مدارک، از طریق پست به دانشگاه ارسال نمایید.

 

برای اطلاع از اطلاعیه ها,اخبارو قوانین آموزشی به کانال امور آموزش به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

t.me/ubeduc و ubeduc@

شرح کامل و راهنمای مراحل پذیرش (پذیرش اینترنتی و ارسال مدارک) در ادامه همین صفحه درج شده‌است.

اطلاعیه تغییر شیوه دریافت تاییدیه تحصیلی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۳۹۹ (رشته‌های بدون آزمون)

 
 

برنامه زمانی ثبت‌نام غیرحضوری

پذیرش غیرحضوری (ثبت‌نام اینترنتی) از   1399/07/29 با مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان به آدرس https://golestan.ub.ac.ir  قابل انجام می­‌باشد. (جهت مشاهده راهنمای ثبت‌نام غیرحضوری به منوی "راهنمای پذیرش غیرحضوری" در همین صفحه مراجعه نمایید.)

 

مدارک مورد نیاز ثبت نام غیرحضوری

*(فایل های اسکن شده باید واضح و خوانا و دارای حجم مناسب باشد در غیر این صورت سیستم امکان بارگذاری به شمارا نخواهد داد)*

  • تصویر اصل شناسنامه(در صورت وجود توضیحات صفحه آخر شناسنامه)
  • تصویراصل کارت ملی (پشت و رو)
  • تصویر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می کند (کارت پایان خدمت، معافیت دانش آموزی ، نظامی و...)
  • کد رهگیری سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم)  به آدرس https://emt.medu.ir 
  • حکم مرخصی سالانه یا موافقت نامه ً کتبی و بدون قید و شرط از اداره کل منابع انسانی سازمان متبوع با ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته شده، ویژه شاغلین در مؤسسات و دوایر دولتی.
  • مجوز تحصیل همزمان طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور (مشمول خدمت نظام وظیفه برای استفاده همزمان از معافیت تحصیلی) از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه (خراسان / اصفهان)
  • مدرک / گواهی پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر (قبولی در آزمون با استفاده از سهمیه ایثارگری / بدون استفاده از سهمیه ایثارگری)
  • گواهی‌های مدارک تحصیلی (مدارک مربوط به یکی از سه حالت زیر):

ردیف

مورد (دیپلم ‌یا مدرک‌ تحصیلی)

نوع مدرک

توضیح و موارد بررسی

 

1-1

نظام‌ قدیم ‌آموزش‌ متوسطه

(2 عدد مدرک)

- اصل ‌یا گواهی ‌مدرک تحصیلی دوره چهار ساله یا دوره شش ساله دبیرستان و یا هنرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم.

- بخش ‌و شهرستان ‌محل ‌‌اخذ دیپلم، سال ما قبل و دو سال ماقبل دیپلم می‌بایست ‌با سه سال تحصیل‌ مندرج ‌در لیست‌ یکسان باشد.

- تاریخ اخذ دیپلم در هر یک از رشته‌های ‌تحصیلی نیمسال اول‌ باید حداکثر تا پایان 99/06/31 و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ 99/11/30 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد "کان‌لم‌یکن" خواهد بود.

- عنوان دیپلم ارائه شده با عنوان دیپلم مندرج در فایل اطلاعات یکسان باشد.

 

1-2

- گواهی ‌تحصیلی ‌سال ‌ماقبل و 2 سال‌ ‌ماقبل دیپلم با درج‌ بخش‌ و شهرستان ‌محل تحصیل‌ با مهر و امضای ‌مدیر دبیرستان و یا‌ هنرستان با درج بخش ‌و شهرستان ‌سال ‌ماقبل ‌و 2 سال قبل از دیپلم.

 

2-1

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی ‌واحدی

 (5 عدد مدرک)

- اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی با مهر و امضای مدیر مرکز پیش‌دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی.

- تاریخ اخذ دوره پیش‌دانشگاهی در هر یک‌ از رشته‌های تحصیلی نیمسال اول باید حداکثر تا پایان 98/06/31 و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ 98/11/30 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد "کان‌لم‌یکن" خواهد بود.

- بخش‌ و شهرستان ‌محل ‌اخذ مدرک‌ دوره‌‌ پیش‌دانشگاهی، اخذ دیپلم‌ و سال ‌ماقبل ‌از دیپلم‌ می‌بایست با سه‌ سال تحصیل مندرج در لیست یکسان باشد.

 

2-2

- اصل ‌مدرک ‌‌یا گواهی ‌‌دیپلم ‌‌متوسطه‌ ‌نظام‌ آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی با مهر و امضای مدیر دبیرستان ‌و ‌یا هنرستان با درج بخش و شهرستان ‌محل اخذ مدرک.

 

2-3

- اصل ‌مدرک‌ و ‌یا گواهی ‌سال‌ ما قبل ‌دیپلم‌ با مهر و امضای مدیر دبیرستان ‌و ‌یا هنرستان ‌با درج بخش و شهرستان‌ محل اخذ مدرک.

 

2-4

- اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام ‌نظام‌ آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی (ریاضی‌ فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) در هر یک‌ از سال‌های 1384 به بعد با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش.

- بررسی دقیق نمرات دروس مؤثر در کارنامه با نمرات مندرج در لیست‌ها و یا اطلاعات دریافتی از پرتال‌سازمان.

- عنوان دیپلم و پیش‌دانشگاهی ارائه شده با عنوان دیپلم و پیش‌دانشگاهی مندرج در فایل اطلاعات یکسان باشد.

 

2-5

- اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش‌دانشگاهی (ریاضی ‌فیزیک، علوم‌تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر) از سال 1391 با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش

 

3-1

نظام آموزشی جدید

 (3-3-6)

(3 عدد مدرک)

- اصل ‌مدرک ‌‌یا گواهی موقت پایان تحصیلات ‌‌دوره دوم متوسطه با مُهر و امضای مدیر دبیرستان با درج بخش و شهرستان ‌محل اخذ مدرک.

- تاریخ اخذ مدرک تحصیلی پایه دوازدهم در هر یک‌ از رشته‌های تحصیلی برای نیمسال اول باید حداکثر تا پایان 98/06/31 و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش در نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ 98/11/30 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد "کان‌لم‌یکن" خواهد بود.

- بخش‌ و شهرستان ‌محل ‌اخذ مدرک‌ تحصیلی پایه‌های دهم‌ تا دوازدهم، می‌بایست ‌با سه ‌سال تحصیل‌ مندرج در ‌لیست‌ یکسان باشد.

 

3-2

 

- فرم 602 (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه‌های دهم تا دوازدهم) قابل دریافت از دبیرستان محل تحصیل با مهر و امضای مدیر یا معاون اجرایی دبیرستان.

 

3-3

- اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبیرستان یا ادارت آموزش و پرورش.

- بررسی دقیق نمرات دروس مؤثر در کارنامه با نمرات مندرج در لیست‌ها ویا اطلاعات دریافتی از پرتال‌سازمان.

 

 

سایر مدارک مورد نیاز ویژه داوطلبان مناطق زلزله‌زده، سیل‌زده و سایر مصوبات

  • تصویر گواهی تایید محل سکونت (از سوی فرمانداری) مخصوص پذیرفته شدگان سهمیه مناطق درگیر بلایای طبیعی (دانلود کنید)

 

 

 

تکمیل پرسشنامه سلامت

کلیه پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به "سامانه کارنامه سلامت دانشجویان ورودی جدید" به آدرس‌های زیر، 2 پرسشنامه مربوط را تکمیل و خروجی چاپ شده از اطلاعات سامانه را درلیست مدارک ازسالی که پست می شود قرار دهید:

سلامت جسم: https://portal.saorg.ir/physicalhealth/
سلامت روان: https://portal.saorg.ir/mentalhealth

 تذکر: در صورت قرار ندادن نسخه چاپی پرسشنامه در لیست مدارک پست شده ، انتخاب واحد شما معلق خواهد شد.

 

تکمیل پرسشنامه فرهنگی

کلیه پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به " سامانه ملی افکارسنجی دانشگاهیان" به آدرس‌ زیر، پرسشنامه مربوط را تکمیل نمایند:

 پرسش نامه فرهنگی-اجتماعی دانشجویان:http://smauni.ir/?page_id=1311

 

 

 

 

 

 

 

 

راهنمای پذیرش غیرحضوری

اکیداً توصیه میگردد از مرورگر FireFox استفاده نشود(ترجیحا مرورگر Chrome مورد استفاده قرار گیرد).

برای شروع فرایند ثبت نام غیر حضوری به این آدرسhttps://golestan.ub.ac.ir مراجعه نمایید.

برای ورود به سامانه شناسه کاربری شما B991 همراه شماره ملی بدون صفر اولیه  (بلافاصله پس از B991) و گذرواژه شما کد ملی می باشد.

( مثال: شماره ملی 0123456789                          شناسه کاربری : B991123456789                    گذرواژه : 0123456789 )
پس از ورود به سیستم، از منو‌ی "ثبت نام"، منو‌ی "پذیرش غیرحضوری " و سپس پردازش "پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود" انتخاب شود. فرمی به شکل زیر نمایش داده خواهد شد.
 
در بالای فرم، مشخصات اصلی دانشجو نمایش داده شده و در پایین فرم، جدولی است که مراحل کار را به ترتیب نمایش می‌دهد.

بسته به شرایط دانشجو (مثل رشته، دوره و...) و شرایط دانشگاه (قوانین آموزشی، شهریه و...) مراحل مختلفی جهت پذیرش غیرحضوری دانشجو در این فرم نمایش داده می‌شود. (مثلاً اگر به دانشجو پیش پرداخت شهریه تعلق بگیرد، مراحل پیش پرداخت شهریه در فرم نمایش داده می‌شود و اگر تعلق نگیرد، نمایش داده نمی‌شود.)

قالب کلی این فرم بدین صورت است که برای تمامی موارد لیست شده، راهنمایی در سمت چپ آنها موجود است که توضیحات لازم را ارائه می‌کند. همچنین ستونی تحت عنوان وضعیت، وضعیت هر مرحله را نشان می‌دهد. در سمت راست لیست، با انتخاب گزینه انتخاب می‌توان برای انجام هر مرحله اقدام نمود. این مراحل به شرح زیر می‌باشند:

• تعیین وضعیت نظام وظیفه:

در این مرحله وضعیت نظام وظیفه خود را انتخاب کرده و دکمه"اصلاح" را کلیک کنید.
اطلاعات دانشجو - قسمت اول:

دانشجو بخش اول اطلاعات خود را در این قسمت وارد کرده اطلاعات خود را تأیید می‌کند.

**تذکر مهم: اگر در اطلاعات شناسنامه‌ای خود اشکالی مشاهده می‌کنید و امکان تغییر برای شما وجود ندارد، بعد از پذیرش نهایی به کارشناس آموزش جهت تغییر اطلاعات مراجعه فرمائید.
 
دریافت و درج کد رهگیری سامانه تایید مدارک تحصیلی:
 
ابتدا دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم)  به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.
 
 کد رهگیری دریافتی را در قسمت تعیین شده وارد نمایید.
 
 تذکر: دانشجویانی در نظام آموزشی 6-3-3 تحصیل نموده‌اند و مدرک پیش‌دانشگاهی ندارند، در قسمت مشخصات پیش دانشگاهی به صورت زیر تکمیل گردد:
 
 
 ارسال فایل مدارک:
دانشجو فایل اسکن شده از مدارک مورد نیاز را ارسال می‌کند.
* متناسب با شرایط دانشجو مدارک لازم برای بارگذاری به ایشان نمایش داده می‌شود.
*تذکر مهم: بارگذاری تمامی مدارکی که در ستون اجباری آنها "بله" قید شده است الزامی است.
نکات مهم درباره مدارک:
۱- در خصوص شناسنامه، کارت ملی و هر یک از مدارک فوق‌الذکر در صورتی‌که به هر دلیل (اعم از مفقودی، درخواست صدور از دفاتر خدمات دولت الکترونیک و...) در زمان ثبت نام الکترونیکی اصل سند را در اختیار ندارید تصویر آن (اعم از کپی، اسکن، روگرفت) را بارگذاری نمائید. بدیهی است تحویل اصل سند مذکور در هنگام ثبت نام حضوری ضروری بوده و در غیر این صورت امکان ثبت نام شما لغو خواهد شد.

۲- در خصوص تحویل مدارک تحصیلی مقاطع پیشین در زمان ثبت نام ضروری است با توجه به موارد ذیل اقدام شود:

ردیف

مورد (دیپلم ‌یا مدرک‌ تحصیلی)

نوع مدرک

توضیح و موارد بررسی

 

1-1

نظام‌ قدیم ‌آموزش‌ متوسطه

(2 عدد مدرک)

- اصل ‌یا گواهی ‌مدرک تحصیلی دوره چهار ساله یا دوره شش ساله دبیرستان و یا هنرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم.

- بخش ‌و شهرستان ‌محل ‌‌اخذ دیپلم، سال ما قبل و دو سال ماقبل دیپلم می‌بایست ‌با سه سال تحصیل‌ مندرج ‌در لیست‌ یکسان باشد.

- تاریخ اخذ دیپلم در هر یک از رشته‌های ‌تحصیلی نیمسال اول‌ باید حداکثر تا پایان 98/06/31 و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ 98/11/30 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد "کان‌لم‌یکن" خواهد بود.

- عنوان دیپلم ارائه شده با عنوان دیپلم مندرج در فایل اطلاعات یکسان باشد.

 

1-2

- گواهی ‌تحصیلی ‌سال ‌ماقبل و 2 سال‌ ‌ماقبل دیپلم با درج‌ بخش‌ و شهرستان ‌محل تحصیل‌ با مهر و امضای ‌مدیر دبیرستان و یا‌ هنرستان با درج بخش ‌و شهرستان ‌سال ‌ماقبل ‌و 2 سال قبل از دیپلم.

 

2-1

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی ‌واحدی

 (5 عدد مدرک)

- اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی با مهر و امضای مدیر مرکز پیش‌دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی.

- تاریخ اخذ دوره پیش‌دانشگاهی در هر یک‌ از رشته‌های تحصیلی نیمسال اول باید حداکثر تا پایان 98/06/31 و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ 98/11/30 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد "کان‌لم‌یکن" خواهد بود.

- بخش‌ و شهرستان ‌محل ‌اخذ مدرک‌ دوره‌‌ پیش‌دانشگاهی، اخذ دیپلم‌ و سال ‌ماقبل ‌از دیپلم‌ می‌بایست با سه‌ سال تحصیل مندرج در لیست یکسان باشد.

 

2-2

- اصل ‌مدرک ‌‌یا گواهی ‌‌دیپلم ‌‌متوسطه‌ ‌نظام‌ آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی با مهر و امضای مدیر دبیرستان ‌و ‌یا هنرستان با درج بخش و شهرستان ‌محل اخذ مدرک.

 

2-3

- اصل ‌مدرک‌ و ‌یا گواهی ‌سال‌ ما قبل ‌دیپلم‌ با مهر و امضای مدیر دبیرستان ‌و ‌یا هنرستان ‌با درج بخش و شهرستان‌ محل اخذ مدرک.

 

2-4

- اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام ‌نظام‌ آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی (ریاضی‌ فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) در هر یک‌ از سال‌های 1384 به بعد با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش.

- بررسی دقیق نمرات دروس مؤثر در کارنامه با نمرات مندرج در لیست‌ها و یا اطلاعات دریافتی از پرتال‌سازمان.

- عنوان دیپلم و پیش‌دانشگاهی ارائه شده با عنوان دیپلم و پیش‌دانشگاهی مندرج در فایل اطلاعات یکسان باشد.

 

2-5

- اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش‌دانشگاهی (ریاضی ‌فیزیک، علوم‌تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر) از سال 1391 با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش

 

3-1

نظام آموزشی جدید

 (3-3-6)

(3 عدد مدرک)

- اصل ‌مدرک ‌‌یا گواهی موقت پایان تحصیلات ‌‌دوره دوم متوسطه با مُهر و امضای مدیر دبیرستان با درج بخش و شهرستان ‌محل اخذ مدرک.

- تاریخ اخذ مدرک تحصیلی پایه دوازدهم در هر یک‌ از رشته‌های تحصیلی برای نیمسال اول باید حداکثر تا پایان 98/06/31 و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش در نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ 98/11/30 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد "کان‌لم‌یکن" خواهد بود.

- بخش‌ و شهرستان ‌محل ‌اخذ مدرک‌ تحصیلی پایه‌های دهم‌ تا دوازدهم، می‌بایست ‌با سه ‌سال تحصیل‌ مندرج در ‌لیست‌ یکسان باشد.

 

3-2

 

- فرم 602 (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه‌های دهم تا دوازدهم) قابل دریافت از دبیرستان محل تحصیل با مهر و امضای مدیر یا معاون اجرایی دبیرستان.

 

3-3

- اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبیرستان یا ادارت آموزش و پرورش.

- بررسی دقیق نمرات دروس مؤثر در کارنامه با نمرات مندرج در لیست‌ها ویا اطلاعات دریافتی از پرتال‌سازمان.

 

 


۳- در خصوص کلیه کارکنان پیمانی و رسمی زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه موافقتنامه بدون قید و شرط برای ثبت نام الزامی است.

۴- در خصوص پذیرفته شدگان محترم ذکور فارغ‌التحصیل حوزه‌های علمیه در سطوح سه گانه که فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم می‌باشند، به استحضار می‌رساند، امکان ثبت نام و ادامه تحصیل ایشان بدون ارائه موافقتنامه بدون و قید و شرط از مدیریت حوزه‌های علمیه قم مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل در دانشگاه بجنورد، امکان‌پذیر نیست.

۵- در خصوص پذیرفته‌شدگان ذکور مشمول خدمت وظیفه عمومی که در حین انجام خدمت زیر پرچم می‌باشند، ضروری است پیش از انجام ثبت نام الکترونیکی با در دست داشتن کارنامه قبولی در دانشگاه بجنورد، به پردیس / دانشکده محل قبولی مراجعه و نسبت به اخذ نامه درخواست ترخیص از محل خدمت اقدام نمایند.
 
 پرداخت الکترونیکی پیش پرداخت شهریه/ هزینه خدمات جانبی:
*این آیکون برای دانشجویانی که مشمول شهریه می‌شوند نمایش داده می‌شود.

*با کلیه کارت‌های شتاب امکان واریز شهریه وجود دارد.
پایان پذیرش غیرحضوری:
*تذکرات مهم:
1-با تأیید اتمام پذیرش غیرحضوری امکان تغییر اطلاعات وجود ندارد. بنابراین پس از اطمینان از صحت اطلاعات اتمام پذیرش غیرحضوری را کلیک کنید.

2- بدون انجام مرحله "اتمام مراحل پذیرش غیرحضوری" امکان پذیرش نهایی شما وجود نخواهد بود.

از فرم مشخصات پرینت تهیه و در مدارک پستی برای ارسال به دانشگاه قرار دهید.

چاپ برگه درخواست معافیت تحصیلی(مخصوص پذیرفته‌شدگان مشمول):
با کلیک بر روی انتخاب نامه درخواست معافیت تحصیلی نمایش داده می‌شود. دقت کنید نامه شماره و تاریخ و مهر و امضا داشته باشد. از نامه پرینت تهیه و به مراکز پلیس+10 مراجعه نمایید. لازم است مجوز ثبت نام دریافتی از مراکز پلیس+10 همراه مدارک پستی به دانشگاه ارسال گردد.
 
 
 
 
 

مرحله دوم "راهنمای ارسال پستی مدارک ثبت نام":
 
 
  1. داوطلبین پسر مشمول خدمت سربازی بایستی با دریافت نامه درخواست معافیت از صفحه ثبت نام غیرحضوری، با در دست داشتن مدارک هویتی به دفاتر پلیس10+ مراجعه نموده و ضمن دریافت معافیت تحصیلی خود، آن را به همراه مدارک ثبت نام به دانشگاه ارسال کنند.
  2. برای دریافت تاییدیه تحصیلی نیازی به مراجعه به مراکز پیشخوان نیست، کافیست با مراجعه به سامانه emt.medu.ir کد رهگیری دریافتی را در مراحل پذیرش غیرحضوری درج نمایید.
  3. لازم به ذکر است در صورت نقص مدارک ارسالی، کسری مدارک از طریق وبسایت مدیریت امور آموزشی اطلاع رسانی خواهد شد. دانشجو موظف است حداکثر ظرف مدت یک ماه نسبت به رفع نقص اقدام نماید.  کلیه عواقب عدم رفع نقص تا تاریخ مذکور به عهده دانشجو می­باشد.
  4. داوطلبینی که دانشجوی انصرافی رشته­‌های روزانه و دارای قبولی قبلی می­‌باشند، بایستی برگه انصراف قطعی خود را به همراه مدارک ثبت نامی ارسال نمایند.
  5. داوطلب بایستی مدارک تکمیل شده خود را به صورت پست پیشتاز به آدرس : بجنورد.کیلومتر4جاده بجنورد اسفراین. دانشگاه بجنورد، کدپستی:9453155111، ارسال نموده و بر روی پاکت عنوان "مدارک ثبت نام صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی" قید نماید.